Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2018 10:45 - Историята на един стар сак
Автор: beata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2213 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 23.11.2018 10:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Днес рано сутринта при мен дойде майката на един мой съсед футболист и ми каза, че той е разтревожен, защото са му откраднали сака, който му носи късмет на мачовете...
       Разбрах я защо беше дошла... 
       Преди време синът й ми позвъня на вратата и каза, че сакът му се е скъсал, а трябва да отиде на мач и дали имам някакъв да му дам. Без да се корлебая взех моят сак и му го дадох.
       На другият ден той ми го върна без да ми каже нищо.
       След няколко дни пак дойде да ми потърси сака и аз му го дадох и това се повтаряше доста време...На мен изобщо не ми направи някакво впечатление, просто мислех, че е проява на небрежност и не си е купил нов...
      Един ден бях командировка и се върнах късно вечерта...Майка му като ме видя, че идвам, ми каза, че синът й днес ме е търсил да му дам сака, но не ме е намерил...Казах й, че съжалявам, но току що се връщам от командировка и затова не ме е открил в къщи...
        Нещото обаче, което силно ме изненада бяха нейните думи и тя ми каза: " Той е много разстроен и сега плаче в хола...защото са паднали на мача...." Отново й казах, че наистина съжалявам, но не разбирам какво е моето отношение към това и тя добави:
         " Той си мисли, че този сак му носи късмет и когато е с него винаги побеждават"...
            Усмихнах се..Влязох в къщи и взех сака. Позвъних на вратата им. Излезе той.." Ето подарявам ти сака"- му казах. Той се зарадва, обаче не искаше да го приeме, защото сакът носел късмет и искал само да го взема на заем. " Вземи го- му казах- този сак носи късмет на теб, значи е определен за теб!"...
   Той се зарадва като малко детете...
   Бях вече забравила за този сак..Толкова отдавна беше...
   Сега майка му дойде и ми го припомни...Носеше пари и ме помоли да отида да му избера един сак...Аз разбира се не ги взех...Просто му купих подарък- нов по-хубав сак..Майка му беше убедена, че някой от колегите му го е откараднал нарочно, за да загуби увереността си в себе си...Казах й да не се притеснява за стария сак, защото той си е свършил работа и вече не му е нужен....и че откраднатото не носи късмет на никого.., а само подареното от сърце....
    
    Какво нещо е вярата за един човек!
  
  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: beata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 29589
Постинги: 18
Коментари: 9
Гласове: 31
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930