Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2018 12:07 - Просто една история за една изгубена душа
Автор: beata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1379 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Понякога обичам да се разхождам сама, да седна на някоя пейка и да съзерцавам природата...
    Искам да остана насаме с мислите си..., но не ми се отдава..Всеки път, когато седна някъде, дори и най-усамотеното място...винаги идва някой човек- и жени, и мъже, възрасни, млади, деца и сядат до мен  и ме заговарят...Отначало ставах и се премествах на друго място, обаче се убедих,че няма смисъл от това и сега като някой седне до мен и ме заговори, просто си говоря с него...
   В един момент осъзнах, че това самотни " изгубени" хора, които искат да разкажат на някого своите истории...
   Един ден, когато бях седнала край реката на една пейка до мен дойде една много възрастна жена и ми каза: "Здравей, ще седна до теб...виждам, че си сама...." После в никаква връзка добави: " Чудя се дали да се хвърля в реката...Вече не ми се живее..." и ми разказа своята история, как децата искали да я изгонят от апартамента й и да я изпратят в страчески дом, а тя не искала...Доста си поговорих с нея и по някакъв начин я разубедих да не се хвърля в реката да се удави...Когато си тръгнах, тя ме изпрати и за довиждане ми целуна ръка и ми каза " Млада си, много си млада и ти пожелавам да доживееш до моята възраст и повече, но ти имаш душа..., а хората се промениха много...,станаха лоши....Ти ми даде кураж...да живея "
     Опитах се да издърпам ръката си да не я целува, като й казах, че няма нужда от това, но тя я държеше здраво...
     Сега понякога, когато се разхождам я виждам...Идва при мен и винаги трябва да крия ръцете си да не ги целува....



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Вече станаха няколко интересните ...
22.11.2018 06:15
Вече станаха няколко интересните случки, beata. Подобни неща като този път или описаните преди не се случват често.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: beata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 29521
Постинги: 18
Коментари: 9
Гласове: 31
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031